piątek, 28 sierpnia 2015

Forevermore

Nieodmiennie gdy coś się zaczyna musi się skończyć. Pożegnania z wiekiem przychodzą mi coraz ciężej a dobry czas umyka mi znacznie szybciej niż złe chwile, stąd mam wrażenie, że pożegnań jest znacznie więcej niż początków. Prawda jest taka, że przyjdą wkrótce szare i raczej smutne dni i kurczę no nie mogę sobie z tym poradzić. Znów nastąpi czas walki z wiatrakami i codziennością, czas walki z absurdami i głupotami. Dlatego zawsze trzyma mnie myśl, że jest znacznie więcej ważniejszych rzeczy niż przejmowanie się bzdurami, które czekają mnie po powrocie i opiniami ludzi, którzy byliby dla mnie nikim gdyby nie parę zbiegów okoliczności w moim i ich życiu i którym ktoś dał jakimś dziwnym zrządzeniem losu absurdalne prawo do rządzenia innymi. Tak więc wracam z podniesionym czołem i spokojnym duchem. Amen

blouse- zara
pants- H&M
aviators- NN
necklace- katherine.pl
booties- NN





























18 komentarzy:

  1. oooooo wow !!! Pięknie <3 cudowna bluzeczka i buciki,a zdjęcia genialne !!! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. bo ciężko wraca się do codziennej rutyny skądś, gdzie było nieco łatwiej i bardziej kolorowo ;)
    też to znam ;)

    najlepiej właśnie zachować w sercu i pamięci jak najwięcej fajnych wspomnień i wrócić do tego, co się robi - tak jak piszesz: bez oglądania się na innych :)
    ja też im jestem starsza tym mniej przejmuję się opiniami obcych ludzi - te pozytywne mnie, oczywiście, cieszą, ale negatywne (na jakikolwiek temat) jakoś mnie przestają ruszać ;P

    a te zdjęcia, widzę, przynoszą kolejną fantastyczną bluzkę :)
    Ty to masz oko do nich - jakiej nie wypatrzysz, to każda fantastyczna :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz:) świetna bluzka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bluzka jest cudowna! chcę ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super cute! Loving this outfit! The sandals and top are everything!

    Come by soon!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Such beautiful pictures
    You look absolutely stunning
    Gorgeous outfit

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty <3!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna bluzka, niby szeroka ale podkreśla twoją figurę i wcale nie poszerza. A fryzura jest genialna, ten wygolony bok, taki drapieżny ♥
    Dodaję do obserwowanych ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the blouse and you look amazing :)

    http://checkinonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful white blouse and you look awesome :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę ,że nie tylko ja źle znoszę zbliżający się koniec lata .A jutrzejszy dzień to już jakaś trauma dla mnie a raczej jej początek .
    A bluzka cudowna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bluzka jest taka elfia, zwiewna, bajkowa... piękna! I ze srebrną gwiazdką prezentuje się fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiatj twój blog jest naprawdę ciekawy twoje stylizacje oryginalne i niepowtarzalne:)
    Zachęcam cię do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylziację:)DO wygrania
    zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł.
    Zapraszam serdecznie
    link tutaj>>https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne buty i do boyfriendów wyglądają znakomicie ! Cudowna bluzka! Bardzo mi się podoba :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne buty, najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Your blouse and your heels are gorgeous !

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush